DG Rubber

Map-pin Twitter Facebook Linkedin DG Rubber Peter Gerritsen Rolbeschrijving als bestuurssecretaris Als Bestuurssecretaris van de Oranje Stichting Barneveld ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen van het bestuur en het bewaken van de formele processen binnen de organisatie. Je verzorgt de communicatie tussen bestuursleden, organiseert vergaderingen, stelt agenda’s op en maakt notulen. Daarnaast beheer je de … Lees verder

de Echte Bakker

Map-pin Instagram Facebook Linkedin de Echte Bakker Algemeen Bestuurslid Als algemeen bestuurslid bij de Oranje Stichting Barneveld vervul je een integrale rol binnen het bestuur van de organisatie. Je draagt bij aan het beleid en de strategie van de stichting en neemt deel aan besluitvormingsprocessen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het vertegenwoordigen van de stichting … Lees verder

Jemaco

Twitter Instagram Facebook Linkedin riannedemkes.nl RIANNE DEMKES Rolbeschrijving als penningmeester Als Penningmeester van de Oranje Stichting Barneveld ben je verantwoordelijk voor het financiële beheer van de organisatie. Je beheert de inkomsten en uitgaven, stelt de begroting op, bewaakt de financiële positie van de stichting en rapporteert hierover aan het bestuur. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor … Lees verder

E* D.Sign

Twitter Instagram Facebook Linkedin E* D.SIGN 🔗 ESTER VAN LEUVEREN

Bas Ravelli

Rolbeschrijving als bestuursvoorzitter (RvC) Als bestuursvoorzitter bij de Oranje Stichting Barneveld ben je verantwoordelijk voor het bewaken van goed bestuur en toezicht. Je hebt een cruciale rol in het inspireren en verbinden van leden, leveranciers, bestuurders en fungeert als waardevolle sparringpartner voor de Raad Van Toezicht. Daarnaast onderhoud je nauwe contacten met stakeholders om de … Lees verder